Novinky:

Eurorebus opět úspěšný

zase se podíváme do Prahy ...

Zeměpisné soutěže - 11.04.2010 21:20

Výsledky matematického klokana 2010

příloze uvádíme, jak dopadl Matematický klokan na naší škole. ...

Matematické soutěže - 08.04.2010 14:29

Okresní kolo zeměpisné olympiády

Ve středu 17. 3. a ve ...

Zeměpisné soutěže - 18.03.2010 22:36

Drátěné velikonoce

1.patře před naší účtárnou visí od dnešního rána drátěná ...

Střípky z akcí - 17.03.2010 22:30

Pravidla Přírodovědné ligy mistrů 2010

Přírodovědné ligy mistrů (PLM) 2010 postupuje 8  úspěšných řešitelů ...

Pravidla PL - 16.03.2010 08:39
Archiv novinek

Maturitní okruhy - metodika výtvarné výchovy

  1. Druhy výtvarného umění
  2. Význam, úkoly a obsah výtvarné výchovy, tvořivost
  3. Osobnost učitele výtvarné výchovy, didaktické zásady
  4. Spolupráce školy a rodiny v oblasti výtvarné výchovy
  5. Vývoj dětského výtvarného projevu
  6. Zvláštnosti dětského naivního realismu
  7. Vývoj grafického typu a individuální rozdíly ve výtvarné práci dětí
  8. Příprava učitele na výtvarnou činnost dětí
  9. Význam motivace při výtvarných činnostech, využití ročních období, svátků
  10. Organizace výtvarných činností
  11. Práce učitele při výtvarných činnostech ve smíšeném oddělení a v jednotřídní mateřské škole
  12. Kolektivní a skupinové práce ve výtvarné výchově
  13. Výtvarné činnosti dětí 3 - 4 letých
  14. Výtvarné činnosti dětí 4 - 5 letých
  15. Výtvarné činnosti dětí 5 - 6 letých
  16. Kreslení podle věkových stupňů, materiály, techniky
  17. Malování podle věkových stupňů, materiály, techniky
  18. Modelování podle věkových stupňů, materiály, techniky
  19. Plošné a prostorové vytváření, materiální techniky
  20. Užité umění, textilní techniky, práce dětí s různým materiálem
  21. Výtvarné hry, arteterapie
  22. Vliv prostředí na rozvoj estetického cítění dětí, vkus a nevkus, výchova k životnímu prostředí
  23. Hodnocení výtvarných činností, ukládání dětských výtvarných prací
  24. Vystavování dětských prací
  25. Práce s uměleckým dílem a ilustrací
  26. Hračka, její výchovný a estetický význam

V tématech z metodiky VV uvádějí studenti příklady z pedagogické praxe.

Článek vložil(a):
Administrátor
Datum: 01.01.1970 01:00
Počet zobrazení: 1995x

© 2002 - 2014 Powered by OneMinute          Vstup do redakčního systému